Mamma

Man kan ju undra lite vart jag tagit vägen för någon uppdatering har det inte blivit här på länge!
Det har hänt en hel del. Jag har fyllt år och två dagar senare blev jag mamma till Oskar. En jätte söt liten kille som är hur gå som helst. Mitt liv nu handlar om äta, sova, amma och byta blöjor...det blir inte mycket bakning eller laga mat heller och därför står bloggen lite tom nu. Men jag har sagt att på måndag blir det ändring på det och det är också då min sambo börjar jobba. Inget mer godis och onyttigheter på vardagarna, planera matsedel igen och kanske ställer jag mig och börjar baka bröd igen. Vi får se, än så länge försöker jag bara njuuuta och det är ju det man ska, njuta av livet.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0