Oj, det är redan ny vecka och tiden springer iväg!

Har inte haft ett sug av att sitta vid datorn vill hellre sitta i soffan och läsa böcker. Var på bibblan i torsdags och Carolina Gynnings bok Ego Woman och Klara Dessers bok Klaras Hälsomat fick följa med hem. Skriver nog några rader när jag läst ut böckerna.

Annars flyter det på. Käkar en massa semlor och njuter av mammalivet. I lördags kollade vi på schlager och krängde ostbricka. Schlagern sög som vanligt, ingen låt eller artist som jag fastnade för. Men mysigt hade vi.
Till helgen kommer sambons syskon på besök så det blir full rulle, sen e det ju alla hjärtans dag på söndag och då ska vi tvätta :D
Denna veckan blir det kiropraktikorn imorn och bvc besök sen på onsdag ska jag träffa "mammorna" och fika. Ska bli kul för senast jag såg dem hade vi alla stora magar :)

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0